۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۱۶۱۴۶
مدیر حوزه علمیه بوشهر مطرح کرد؛

مسجد خط مقدم نیرو سازی برای انقلاب|تابستان فرصتی مناسب برای مباحث علمی طلاب

مسجد خط مقدم نیرو سازی برای انقلاب|تابستان فرصتی مناسب برای مباحث علمی طلاب
حجت الاسلام خدری مسجد را سنگر اصلی نیروسازی برای انقلاب دانست و گفت: طلاب با الگو قراردادن بزرگان حوزه علمیه، به مباحث علمی و تبلیغی در ایام تابستان بپردازند.

حجت الاسلام خدری، مدیر حوزه علمیه بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه طلاب باید از اوقات فراغت خود در ایام تابستان بهینه استفاده کنند، گفت: طلاب سعی کنند با الگو قراردادن بزرگان حوزه علمیه، مباحث علمی و تبلیغی در اوقات فراغت خود بگنجانند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر مسجد را سنگر اصلی نیروسازی برای انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: از فرصت تابستان برای جذب و حفظ ارتباط با جوانان و نوجوانان استفاده شود.

وی با بیان اینکه مساجد از ظرفیت بالایی برای تبلیغ معارف اسلامی برخوردار هستند، گفت: تجربه گران سنگ ائمه جماعات باید به طلاب جوان انتقال یابد.

حجت الاسلام خدری رهبر معظم انقلاب را الگوی کتابخوانی طلاب دانست و گفت: طلاب باید در هر شرایطی با کتاب مانوس باشند و رهنمود های رهبر انقلاب را در زمینه کتابخوانی سرلوحه کارشان قرار دهند.

وی با دعوت از طلاب اهل قلم برای نقش آفرینی در فضای مجازی به ضرورت ترویج اسلام و انقلاب اسلامی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: طلاب باید به صورت حساب شده در شبکه های مجازی حضور یابند و مراقب حاشیه سازی ها باشند.

حجت الاسلام خدری گفت: طلاب باید در فضای مجازی پاسخگوی سوالات و شبهات جوانان باشند و  از فرصت شبکه های مجازی برای تبیین معارف انقلاب اسلامی بهره ببرند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر از حضور طلاب سراسر استان هرمزگان در دوره های پژوهشی حوزه علمیه بوشهر خبر داد و افزود: طلاب باید از دوره های علمی و پژوهشی طراحی شده توسط مرکز مدیریت و معاونت تبلیغ حوزه علمیه بهترین بهره برداری را انجام دهند.

وی تعطیلات تابستان در شهرهای گرم مانند بوشهر را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: در تعطیلات تابستان درب کتابخانه های مدارس علمیه بوشهر به روی طلاب باز است و طلاب می توانند به صورت اختیاری  به مطالعه بپردازند./1350//302/خ

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات